Do menu

FAQ – Odpovědi na Vaše časté dotazy


V případě, že Vám tu chybí odpověď na Váš dotaz napište nám přes kontaktní formulář zde.


 

Nechci zbytečně platit za něco o čem nevím, jak funguje. Mohu si Evidátor nejdříve zdarma vyzkoušet?

Tomu rozumíme, a proto Vám nabízíme:

  • Tarif ZDARMA bez časového omezení, který nabízí celkem k testování 10 zpětných odkazů nebo PR článků.
  • Tarif STANDARD na první měsíc zcela zdarma, který nabízí testování až 1.000 zpětných odkazů nebo PR článků.

Objednat si oba tarify můžete zdarma ZDE.

 

Proč využít služeb Evidátor?

  • Systém Evidátor byl navržen pro usnadnění a zrychlení práce. Zapomeňte na obsáhlé a nepřehledné Excelovské tabulky. Spravujte vše automaticky, profesionálně, na jednom místě a za minimum času.
  • Evidátor slouží jako pomocník k evidenci Vašich zpětných odkazů a PR článků. Můžete evidovat koupené, prodané a vyměněné odkazy, odkazy v diskuzích a PR články. Díky systému Evidátor můžete jednoduše sledovat, jestli odkazy a PR články, za které platíte, jsou skutečně na webech umístěny. V případě problému můžete majitele webu jedním kliknutím upozornit e-mailem.
  • Pokud odkazy prodáváte, zajisté oceníte evidenci prodaných odkazů. Díky ní budete mít přehled, kterým odkazům již končí platnost. Jedním kliknutím pak můžete zákazníka e-mailem informovat o expiraci jeho odkazu.

 

Jak často Evidátor testuje odkazy a PR články?

Testovací script našeho systému je nastaven tak, aby průběžně 1x za den otestoval Vaše odkazy, PR články a jejich PageRank, S-Rank a follow.

čeká na otestováníPo vložení nového záznamu, bude Váš odkaz či PR článek zkontrolován do několika málo minut.

Pokud budete editovat již vložený PR článek nebo zpětný odkaz, tak se záznam automaticky znovu otestuje.

 

Jak vložím nový odkaz nebo PR článek?

Podrobný návod najdete ZDE.

 

Vkládejte odkazy do Evidátoru bezchybně

Pokud Vám otestované odkazy skončili s chybou v článku přinášíme tipy jak se těchto chyb vyvarovat. Článek najdete ZDE.

 

Možnost vypnutí testování u konkrétní položky

O možnosti vypnutí testování u konkrétního odkazu nebo PR článku se více dozvíte ZDE.

 

Kdy doporučujete upozornit kontaktní osobu při chybě odkazu nebo PR článku?

Vzhledem k tomu, že v některých případech může dojít k nedostupnosti odkazu nebo PR článku z různých důvodů jako:

  • nedostupnost kontrolovaného webu,
  • nahodilá chyba,
  • nedostupný hosting.

Doporučujeme upozornit kontaktní osobu po více testovaných cyklech za sebou, které skončí s chybou.

historie lupyDíky tomu můžete předejít zbytečnému odeslání e-mailu.

Historii dostupnosti odkazu nebo PR článku můžete zjistit kliknutím na symbol lupy Detail, která obsahuje historii testování za posledních 30 dní.

 

Jak upozornit jednu kontaktní osobu s více chybnými položkami v jednom e-mailu?

polePokud chcete upozornit jednu osobu jedním e-mailem je třeba mít u všech položek zadán stejný kontaktní e-mail. Poté označte všechny chybné položky a klikněte na jednu z obálek jak vidíte na obrázku v pravo.

 

Jak vypadají e-maily, které se posílají kontaktním osobám přes Evidátor?

Jak vypadají náhledy e-mailových oznámeních najdete ZDE.